Bibliotheek Voorhout opent weer haar deuren

Gepubliceerd op: 4 maart 2024 10:26

afbeelding opening bibliotheek Voorhout

Woensdag 6 maart opent de Bibliotheek in Voorhout weer haar deuren! Door een grote lekkage in het pand, heeft de Bibliotheek vier weken haar deuren moeten sluiten.

Na het opsporen en repareren van de lekkage opent de bieb woensdag 6 maart om 14.00 uur weer haar deuren. Op deze dag is er voor jonge bezoekertjes een cadeautje en voor overige bezoekers wordt koffie en thee geschonken.

Om 15.30 uur wordt er voorgelezen aan kinderen tot 7 jaar. Het Digispreekuur en het Taalspreekuur starten op dinsdag 12 maart. Net zoals het Taalcafé. En natuurlijk kunnen er weer boeken geleend en ingeleverd worden, maar ook gereserveerde boeken kunnen afgehaald worden. De openingstijden zijn ongewijzigd gebleven. Alle activiteiten en de openingstijden zijn terug te vinden op de website van de Bibliotheek Bollenstreek www.bibliotheekbollenstreek.nl.

Let op! Reserveringen waarover contact is geweest met een van onze medewerkers en die in Sassenheim opgehaald kunnen worden, blijven nog twee weken beschikbaar in Sassenheim. Deze worden niet naar Voorhout gebracht.

afbeelding opening bibliotheek Voorhout door Eleanoor